ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس و جاجرود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و ترافیکی فوق سنگین در آزادراه تهران-پردیس و جاجرود خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایرج کهریزی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است، اما در برخی مناطق این محور بار ترافیکی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: با پایان تعطیلات عید قربان شاهد بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی، در محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس و محدوده شهر گیلاوند هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای فیروزکوه پرحجم گزارش شده و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دولاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن پرحجم و روان درجریان است و هم‌وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

کهریزی با اشاره به اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان باید بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشده و چندین برابر زمان معمول را برای رسیدن به مقصدهای خود صرف نکنند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، گفت: هم‌وطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

کد خبر 670400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.