پیشرفت و توسعه استان نیاز به کار جهادی دارد

استاندار کرمانشاه گفت: برای پیشرفت استان کرمانشاه در نظر داریم از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی استفاده کنیم، از این رو امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی می‌تواند بخش عمده‌ای از دغدغه‌های موجود را به صورت جهادی محقق کند.

محمدطیب صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، با بیان اینکه امروز در استان کرمانشاه شاهد یک اتفاق مبارک و بسیار مهم برای پیشرفت و آبادانی استان بودیم، اظهار کرد: همکاری مشترک بین دستگاه‌های اجرایی استان، استانداری کرمانشاه و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در ۱۴ بند شکل گرفت و تفاهم‌نامه به امضا رسید.

وی افزود: برای پیشرفت و آبادانی استان کرمانشاه بعضی سرفصل‌ها نیاز به تمرکز، فعالیت جهادی و متراکم دارد که پس از جلسات و کارشناسی‌های متعدد ۱۴ بند از نیازها احصا شد که از جمله آن‌ها در زمینه آبرسانی، آبخیزداری، مسکن محرومان، راه روستایی، پیشرفت منطقه‌ای، رفع معضل حاشیه‌نشینی، اشتغال، امنیت غذایی، مدرسه روستایی بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای پیشرفت استان در نظر داریم از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی استفاده کنیم که تفاهم‌نامه امروز می‌تواند بخش عمده‌ای از دغدغه‌های موجود را به صورت جهادی محقق کند.

کد خبر 670390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.