آرایشگاه زنانه در رشت طعمه حریق شد/ حال عمومی آتش‌نشان مصدوم خوب است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش‌سوزی نیمه‌سنگین یک باب آرایشگاه زنانه به کمک ۱۰ آتش‌نشان در این شهر خبر داد و گفت: این حادثه مصدومی نداشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی نیمه‌سنگین یک باب آرایشگاه زنانه امروز جمعه نهم تیرماه_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش‌نشان با چهار خودرو اطفای حریق، به محل حادثه در منطقه جماران اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این سازمان پس از رسیدن به محله حادثه با آتش‌سوزی و دودگرفتگی یک آرایشگاه زنانه مواجه شدند، که به سرعت تیم عملیاتی نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی اقدام کردند.

مؤمنی، نشت گاز از ناحیه سه راهی متصل به آبگرمکن دیواری را علت آتش‌سوزی و دودگرفتگی آرایشگاه زنانه دانست و تصریح کرد: در این حادثه لوازم آرایشگاه در آتش سوخت و دچار خسارت شد، اما آتش‌سوزی آسیب جانی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان نشتی گاز را جدی بگیرند و به محض استشمام بوی گاز برای یافتن نشتی و رفع نشتی لوله گاز اقدام کنند، گفت: شهروندان برای پیدا کردن نشتی گاز می‌توانند؛ از مایع نشت‌یاب گاز، نشت‌یاب گاز الکترونیک و کف صابون استفاده کنند.

حال عمومی آتش‌نشان مصدوم خوب است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت همچنین از مهار آتش سوزی یک خانه ویلایی توسط ۱۰ آتش‌نشان در این شهر خبر داد و اظهار کرد: یک آتش نشان این سازمان روز گذشته در جریان عملیات اطفای حریق یک باب خانه ویلایی، مصدوم و به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: این آتش نشان بر اثر سقوط از سربندی خانه ویلایی دچار دررفتگی کتف و آسیب دیدگی از ناحیه کمر و سر شده بود که پس از درمان از بیمارستان ترخیص شد و اکنون حال عمومی او خوب است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 670370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.