آیین‌ بزرگداشت «به‌یاد صائب» امشب برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری آیین‌ بزرگداشت «به‌یاد صائب» گفت: این ویژه برنامه‌ امشب از ساعت ۲۰:۰۰ در آرامگاه این شاعر گرانقدر با حضور شاعران سبک صائب و هندی برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه «به‌یاد صائب» به‌مناسبت روز ملی صائب تبریزی، امروز _جمعه نهم تیرماه_ در آرامگاه این شاعر گرانقدر از ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمان این ویژه‌برنامه "علیرضا قزوه" شاعر بزرگ کشور است و با اجرای سعید بیابانکی برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه میزبان شاعران سبک هندی و سبک صائب هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: موسیقی زنده نیز با اشعار صائب تبریز در این ویژه‌برنامه با حضور بزرگان و پیشکسوتان این سبک اجرا خواهد شد.

آیین‌ بزرگداشت «به‌یاد صائب» امشب برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه عموم شهروندان می‌توانند در ویژه برنامه «به‌یاد صائب» شرکت کنند، گفت: ادبا، شعرا و اساتید دانشگاه نیز می‌توانند در این برنامه حضور داشته باشند.

رضی‌زاده با بیان اینکه هنر سرای خورشید نیز موسیقی زنده اجرا خواهد کرد، تصریح کرد: ویژه‌برنامه «به‌یاد صائب» با همکاری شهرداری منطقه یک اصفهان، انجمن صائب و دفتر تخصصی ادبیات قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود و از ساعت ۲۰:۳۰ نیز از شبکه استانی اصفهان پخش زنده خواهد داشت.

کد خبر 670351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.