پیشنهاد رسمی سپاهان، استقلال و تراکتور به پیکان برای جذب سامان فلاح

باشگاه پیکان به‌طور رسمی از دریافت پیشنهاد جذب سامان فلاح توسط باشگاه‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتور تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان فلاح مدافع بلندقامت و خوش‌آتیه تیم فوتبال پیکان تهران که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از چندین باشگاه بزرگ لیگ برتری و همچنین باشگاه‌های خارجی پیشنهاداتی برای فصل آینده دریافت کرده هنوز تیم فصل آینده‌اش را مشخص نکرده است و در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد.

در همین رابطه باشگاه پیکان اطلاعیه‌ای صادر کرد که به‌شرح زیر است:

" با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و در مسیر شفاف‌سازی خانواده محترم فوتبال، در خصوص شرایط سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال پیکان و تیم امید کشورمان نیاز به توضیح است که این بازیکن به عنوان یکی از ستاره‌های ارزشمند و ملی‌پوش باشگاه با سه پیشنهاد جدی مواجه شده است.

باشگاه‌های محترم سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتور تبریز با ارسال نامه خواهان جذب این مدافع ملی‌پوش شده‌اند که بر اساس اصول حرفه‌ای و بین‌المللی، شرایط انتقال وی به‌صورت مکتوب، به شکل یکسان تقدیم باشگاه‌های یادشده گردید.

باشگاه پیکان طبق اصول و ضوابط خود و بر اساس نظر و ایده هیأت مدیره، در ابتدا صرفه و صلاح سامان فلاح و در پی آن صلاح پیکان، بر اساس فلسفه بازیکن‌سازی و بدون در نظر گرفتن شایعات و حاشیه‌های معمول، اقدام به تصمیم‌سازی در مورد آینده این بازیکن می‌کند.

به‌همین دلیل، اقدامات نهایی به‌شکلی صورت می‌گیرد که منافع باشگاه و بازیکن به‌صورت قطعی تأمین شود. همچنین در خصوص تمام ستاره‌های آینده‌دار تیم، همین سیاست را در پیش می‌گیریم."

کد خبر 670299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.