کبدی‌بازان ایران برای کسب مدال طلا به‌مصاف هند می‌روند

تیم ملی کبدی مردان ایران باوجود شکست در برابر هند، فردا برای کسب مدال طلا دوباره با این تیم دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی کبدی ایران در چهارمین و مهم‌ترین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف هند رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۲۸ شکست خورد. تیم ایران با این شکست در رده دوم گروه قرار گرفت و البته باوجود این نتیجه توانست فرصت به‌دست آوردن مدال طلا را برای خود حفظ کند.

بدین ترتیب شاگردان غلامرضا مازندرانی فردا برای کسب مدال طلا دوباره به مصاف تیم هند می‌روند. گفتنی است در این مسابقات شش تیم حضور دارند که در یک‌گروه با هم رقابت می‌کنند و دو تیم برتر راهی فینال خواهند شد تا برای قهرمانی باهم مسابقه دهند.

حیدرعلی اکرامی، میلاد جباری، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، احمدرضا عسگری، سعید غفاری، امین قربانی، محمدرضا کبودراهنگی، علیرضا میرزائیان و محمدکاظم ناصری ‎اسامی تیم ملی کبدی ایران در این مسابقات است.

ضمن اینکه غلامرضا مازندرانی به‌عنوان سرمربی و وحید خراقانی به‌عنوان سرپرست هدایت تیم ملی کبدی مردان کشورمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده دارند.

به گزارش ایمنا، یازدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از سوم تا دهم تیرماه به میزبانی بوسان کره جنوبی در حال برگزاری است.

کد خبر 670286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.