اعزام ۲ واحد امدادی و اتوبوس آمبولانس به منظور امدادرسانی به حریق انبار شرکت حایر پلاست

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از اعزام دو واحد امدادی و یک اتوبوس آمبولانس به منظور امدادرسانی به حریق انبار شرکت حایر پلاست خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۰ امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ حادثه حریق انبار کارخانه واقع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه، افزود: ۲۳ مرد شامل ۱۰ نفر مأموران اعزامی آتش‌نشانی و ۱۳ نفر از عوامل کارخانه مذکور در پی این حادثه مصدوم که از این تعداد، ۱۱ نفر به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند و ۱۲ نفر مراقبت‌های سرپایی دریافت کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت تمام مصدومان این حادثه پایدار و خوب است و هیچ مصدومی شرایط وخیم ندارد، یکی از مصدومان دچار سوختگی در ناحیه صورت و سایر مصدومان دچار دودگرفتگی و حالت روحی عصبی به علت حادثه شده بودند.

وی اضافه کرد: حریق مذکور در ساعت ۱۷ مهار شد و یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ همچنان در محل حادثه به منظور اقدامات تکمیلی آتش‌نشانان در حالت آماده‌باش قرار دارد.

کد خبر 670162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.