جابه‌جایی اعتبارات نباید منجر به توقف در عملیات عمرانی پروژه‌ها شود

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: جابه‌جایی اعتبارات برای اجرای پیاده‌راه شریعت نباید منجر به توقف در عملیات عمرانی دیگر پروژه‌ها شود.

میرمحمد سیدهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تأخیر در اجرای پروژه المان وحدت اظهار کرد: تکمیل این پروژه در دستور کار برنامه‌های شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت المان وحدت یکی از پروژه‌هایی است که از ۱۲ سال پیش ناتمام مانده و اتمام آن مطالبات عموم شهروندان بوده است، افزود: در حال حاضر برای اجرای این پروژه پیمانکار جدید به‌کارگیری شده و به‌طور حتم پروژه را تکمیل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: از معاونت زیربنایی درخواست می‌کنم مبلغ اولیه پروژه، زمان قرارداد، اعتباری که تاکنون هزینه شده است و درصد پیشرفت فیزیکی آن را به‌صورت مستند و مکتوب به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

وی با بیان اینکه احداث پیاده‌راه باغ شریعت نیز در اولویت شهرداری اردبیل قرار گرفته است، تصریح کرد: برای تملک باغ شریعت تنها یک گام دیگر مانده است و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، در جلسه علنی اعتبار احداث آن تأمین و عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه جابه‌جایی اعتبارات برای اجرای پیاده‌راه شریعت نباید منجر به توقف در عملیات عمرانی دیگر پروژه‌ها شود، گفت: باید دقت کنیم جابه‌جایی اعتبارات در روند انجام عملیات عمرانی پروژه‌های سطح شهر مشکلی ایجاد نکند.

کد خبر 670147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.