سارقی که در پی سرقت تلفن همراه ۳ نفر را مجروح کرده بود، دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که برای سرقت تلفن همراه سه نفر را با چاقو مجروح و راهی بیمارستان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت سه نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به‌منظور سرقت تلفن همراه، آنها را مجروح و راهی بیمارستان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شهروندان از ناحیه، دست، سر و صورت دچار جراحت شده و تحت درمان قرار گرفته بودند، افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از شاکیان، بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام هویت فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را به دست آوردند و با رصدی هوشمندانه توانستند وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به چهار فقره زورگیری تلفن همراه که سه مورد آن با مجروح کردن افراد مال‌باخته همراه بود، اعتراف و اعلام کرد که اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته است.

وی با بیان اینکه تحقیقات روی این پرونده تا شناسایی فرد مالخر همچنان ادامه دارد، از شناسایی مال باخته چهارم و دریافت شکایت وی خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

ترکیان از دستگیری پنج سارق زورگیر و پنج موبایل‌قاپ دیگر در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور در طول ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مداوم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در سطح محلات اجرا می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات در خصوص اقدامات مجرمانه و مشکوک در محله خود را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 670125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.