روند واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری شهرکرد تسریع شود

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری روند واگذاری سریع‌تر ۱۰ درصد سهم شهرداری شهرکرد از محل فروش زمین‌های دولتی را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه _ در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری باید ۳۲ هزار و ۷۵۰ مترمربع زمین بابت مطالبات شهرداری در آماده‌سازی میرآباد به شهرداری مرکز استان واگذار می‌کرد که هنوز محقق نشده است.

وی تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری باید روند واگذاری سریع‌تر ۱۰ درصد سهم شهرداری شهرکرد از محل فروش زمین‌های دولتی را تسریع کند.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد افزود: اعضای شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور تسریع در روند توسعه مرکز استان و ارتقای رفاه شهروندان آمادگی همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از جمله اداره‌کل راه و شهرسازی استان را دارند.

هزینه پروانه‌های ساختمانی سه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد پرداخت شد

حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری نیز در این جلسه گفت: عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد آغاز شده است و هزینه پروانه‌های ساختمانی آن‌ها در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

وی با اشاره به نام‌نویسی ۳۸ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد تاکید کرد: از این تعداد تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط بوده است که هر کدام از این افراد ۴۰۰ میلیون ریال واریز وجه کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری افزود: به‌زودی چهار هزار پروانه ساختمانی دیگر برای ادامه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد دریافت و ساخت‌وساز این واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد.

کد خبر 670087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.