ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند به‌روز می‌شود

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت به‌روزرسانی ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری گفت: شهرداری شهرکرد ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند دریافت می‌کند و برای خرید دستگاه پرس و جمع‌آوری زباله ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ در یکصدونودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: با توجه به تقسیم شهرکرد به چهار ناحیه، در هر ناحیه از شهر ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی تا نیمه مردادماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص سه هزار تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد افزود: از این میزان سهمیه تاکنون ۲۳۰۰ تن قیر تخصیص‌یافته است و باقی‌مانده آن نیز به‌زودی جذب خواهد شد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار، ۱۰ میلیارد ریال از محل جریمه‌های راهنمایی و رانندگی به شهرداری شهرکرد تخصیص داده شده است که به حساب این شهرداری واریز شده و شهرداری یک فقره وام ۶۰ میلیارد ریالی برای احداث سوله بلوک‌زنی از محل اعتبارات مراکز دولتی دریافت کرده است.

واحدیان اضافه کرد: این شهرداری ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند دریافت می‌کند و برای خرید دستگاه پرس و جمع‌آوری زباله ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت شده است.

واحدیان با اشاره به پیگیری برای خرید ۱۰ دستگاه ون مختص سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد تصریح کرد: هرکدام از این خودروها ۱۵ میلیارد ریال ارزش دارد که با پیگیری‌های انجام شده، شهرداری بابت سهم خود به‌ازای دریافت هر دستگاه ون، تنها یک‌سوم قیمت یعنی چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند.

وی گفت: با افزایش این تعداد ون به ناوگان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد، زمینه ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان برای تأمین سرویس مدارس دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

کد خبر 670067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.