ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن ملی در کاشان رو به پیشرفت است

فرماندار کاشان گفت: در حال حاضر مراحل ساخت هزار واحد مسکن ملی در کاشان با سرعت رو به پیشرفت است و امید می‌رود با افزایش تسهیلات برای این متقاضیان در مرحله نازک‌کاری با مشکل کمبود بودجه مواجه نشویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف‌زارعی، فرماندار ویژه کاشان در حاشیه برگزاری شورای مسکن ملی که امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و رؤسای دستگاه‌های مربوطه در محل اجرای پروژه برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۴۵۵ واحد مسکن ملی از سال ۱۴۰۱ در کاشان کلید خورد.

وی با اشاره به روند اجرایی طرح مسکن ملی کاشان افزود: در فاز نخست، ۱۰۰۰ واحد را با قرارداد ۱۸ ماهه در مرحله سفت‌کاری تحویل پیمانکار می‌شود و تا پایان امسال به مرحله نازک‌کاری خواهد رسید و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به مشکلات پرداخت ودیعه مسکن، خاطرنشان کرد: روند اجرایی این ۱۴۵۰ واحد رو به پیشرفت است و تنها ۲۰۰ نفر از متقاضیان نتوانستند پرداخت به‌موقع و اولیه را برای ساخت مسکن انجام دهند و دچار مشکل شدند که در این‌باره چاره‌اندیشی‌هایی شد، این موانع با ارائه تسهیلاتی رفع می‌شود.

شریف‌زارعی تصریح کرد: در حال حاضر مراحل ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن ملی در کاشان با سرعت رو به پیشرفت است و امیدواریم با افزایش تسهیلات برای این متقاضیان در مرحله نازک‌کاری با مشکل کمبود بودجه مواجه نشویم.

وی گفت: طرح مسکن ملی کاشان در سه فاز کلید خورد که فاز نخست آن حدود ۱۵۰۰ واحد در ۸ طبقه با مساحت ۹۰ الی ۱۱۰ مترمربع در منطقه فین کاشان در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، شورای مسکن کاشان به منظور بررسی مشکلات طرح مسکن ملی با حضور میدانی فرماندار ویژه کاشان برگزار شد.

کد خبر 670064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.