جوانان از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازان نیروی هوایی ارتش فرزندان ما هستند، گفت: توصیه من به شما جوانان این است که مراقب فریب دشمن در فضای حقیقی و مجازی باشید، چرا که شما یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پایگاه با کارکنان پایور و وظیفه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرسرتیپ واحدی در دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر با اشاره به اهمیت خدمت سربازی و دوران جوانی گفت: تکریم سربازان و کارکنان وظیفه همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و جزو اولویت‌های ما در نیروی هوایی ارتش بوده است.

وی با بیان اینکه سلامت روح و روان سربازان برای ما بسیار بااهمیت است، چرا که وظیفه خطیر پاسداری از امنیت کشور بر عهده این عزیزان گذاشته شده است، افزود: شما سربازان با آگاهی، بصیرت، شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازان نیروی هوایی ارتش فرزندان ما هستند، خاطرنشان کرد: توصیه من به شما جوانان این است که مراقب فریب دشمن در فضای حقیقی و مجازی باشید، چرا که شما یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستید.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه تصریح کرد: همه تلاش ما این است که با کار و فعالیت جهادی و حداکثری این نیرو را به نیروی هوایی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مدنظر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است، برسانیم.

کد خبر 670020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.