آنچلوتی شکایت خود از اورتون را حل و فصل کرد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلستان، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه هفتم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* به اریک تن‌هاخ گفته شده که او در تابستان امسال برای تقویت ترکیب منچستریونایتد ۱۰۰ میلیون پوند بودجه در اختیار دارد و اگر پول بیشتری می‌خواهد، باید بازیکنانی را بفروشد.

دیلی میل:

* کریستال پالاس مایل است خط حمله خود را تقویت کند، و به جذب دمارای گری مهاجم اورتون و آرنات دانجوما بازیکن قرضی سابق تاتنهام علاقه‌مند است.

* کارلو آنچلوتی پس از اختلاف با باشگاه اورتون انگلیس بر سر پرداخت پاداش ۲ میلیون پوندی، شکایت حقوقی خود علیه باشگاه سابقش را حل و فصل کرد.

* تیم فوتبال رم در تابستان امسال پائولو دیبالا را با مبلغ ۱۰ میلیون یورو، به الهلال، یکی از باشگاه‌های عربستانی که علاقه‌مند به جذب او است، خواهد فروخت‌.

دیلی تلگراف:

* باشگاه چلسی پیشنهاد گالاتاسرای را برای جذب پیر امریک اوبامیانگ رد کرد.

* لسترسیتی با سرمربی جدیدش انزو مارسکا، مشتاق جذب هری وینکز هافبک تاتنهام است.

سان:

* پیرو آوسیلیو، مدیر نقل و انتقالات اینترمیلان، ظاهراً به انگلیس بازگشته تا با منچستریونایتد برای فروش آندره اونانا، دروازه‌بان تیمش، مذاکره کند.

* رایان گراونبرخ، هدف نقل و انتقالاتی لیورپول، به مطبوعات هلندی گفته است که کارهای ناتمام زیادی در بایرن‌مونیخ دارد و "فرض می‌کند" در این باشگاه خواهد ماند.

اتلتیک:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که داوید دخیا قبل از اینکه منچستریونایتد از توافق خارج شود، قرارداد خود را با شیاطین‌سرخ تمدید کرد. گفته می‌شود یونایتد پیشنهاد بسیار کمتری به دروازه‌بان اسپانیایی خود ارائه کرده است‌.

دیلی میرر:

* لسترسیتی در حال بستن قراردادی برای جذب کانر کودی مدافع ولوز است که فصل گذشته را به صورت قرضی در اورتون گذراند.

* دوایت یورک ستاره سابق شیاطین‌سرخ، به جیدون سانچو، وینگر منچستریونایتد هشدار داد که باید در اولدترافورد بیشتر از پیش، بدرخشد.

* انزو مارسکا سرمربی لسترسیتی آماده است تا به آمانی ریچاردز، نوجوان ۱۸ ساله تیمش، این شانس را بدهد تا در فصل آینده به تیم اصلی منتقل شود.

* منچستریونایتد فرصت جذب آدرین رابیو را رد کرد، زیرا به آنها گفته شد مبلغی را باید به عنوان کمسیون به مادر و ایجنتش پرداخت کنند.

تایمز:

* منچستریونایتد با وجود پیش بینی کسب درآمدهای بی سابقه برای امسال، از پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی خود به چلسی برای جذب میسون مانت پا پس نمی‌کشد.

ایونینگ استاندارد:

* آرسنال تا جمعه فرصت دارد تا آینده اتان نوانری، جوان‌ترین بازیکن لیگ‌برتر را مشخص کند، درحالی که چلسی و منچسترسیتی، منتظر فرصتی هستند تا این نوجوان را در صورت عدم ماندن در جمع توپچی‌ها، به خدمت بگیرند.

* باشگاه فولام انگلیس، در صورت جدایی آنتونی رابینسون، مدافع چپ خود در تابستان امسال، فوده بالو توره، مدافع آث میلان را به عنوان جانشین احتمالی او معرفی کرده است.

* برائت اوسای ساموئل، مدافع فنرباغچه، بازگشت به انگلیس را در نظر گرفته است، جایی که باشگاه‌های لیگ‌برتری برنتفورد و بورنموث علاقه‌مند به جذب او هستند.

دیلی رکورد:

* در صورتی که برندان راجرز سرمربی سلتیک با کایرن تیرنی تماس بگیرد، درها را برای بازگشت هیجان‌انگیز او به تیم سایقش در تابستان باز خواهد بود.

* کامرون کارتر-ویکرز در حال آماده شدن برای حضور در تیم سلتیک تحت هدایت راجرز است، البته صحبت‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه این مدافع، همراه آنگه پستکوگلو، به باشگاه سابقش تاتنهام خواهد رفت.

سان اسکاتلند:

* پس از اینکه باشگاه داندی یونایتد، تأیید کرد استیون فلچر تابستان امسال باشگاه را ترک می‌کند، بسیاری از باشگاه‌های لیگ‌برتر اسکاتلند در حالت آماده باش برای جذب او هستند.

کد خبر 670019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.