بودجه نقل و انتقالات منچستریونایتد، به طرز عجیبی محدود شد!

بودجه نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد به دلیل قوانین فیر پلی مالی، محدود شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد هنوز بازیکن جدیدی را در تابستان امسال به تیم خود اضافه نکرده و رسانه ESPN گزارش می‌دهد که بودجه آنها به دلیل محدودیت‌های FFP (فرپلی مالی) به دلیل "هزینه‌های کلان"، کاهش یافته است. یونایتد ۱۴۲ میلیون یورو (۱۲۲ میلیون پوند/۱۵۵ میلیون دلار) در فصل ۲۰۲۱/۲۲ و ۲۴۳ میلیون یورو (۲۰۸ میلیون پوند/۲۶۶ میلیون دلار) در فصل ۲۰۲۲/۲۳ خرج کرد.

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، این شانس را خواهد داشت که تابستان امسال پول زیادی خرج کند، اما فعلاً توسط قوانین، این اتفاق محدود شده، و همین باعث شده است که دکلان رایس و هری‌کین، علیرغم میل باطنی‌شان، نتوانند راهی اولترافورد شوند. گفته می‌شود که یونایتد در تابستان امسال و در میان مذاکرات با آندره اونانا، بازیکن اینترمیلان، مشتاق جذب دروازه‌بان جدید نیز است.

اولین فصل کامل تن‌هاخ، با بازگشت به لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام کارابائو به پایان رسید، اما باید دید برای فصل جدید، چقدر پول در اختیار این مرد هلندی قرار می‌گیرد. یونایتد همچنان منتظر مالک جدید است، اما فرایند واگذاری باشگاه هنوز تکمیل نشده است و همین اتفاق، بودجه در دسترس باشگاه را بیشتر با محدودیت مواجه می‌کند.

یونایتد قصد دارد تا قبل از آغاز فصل ۲۰۲۳/۲۴، ترکیب تیم خود را مشخص کند و ماه آینده در اولین بازی دوستانه پیش فصل، به مصاف لیدز خواهد رفت.

کد خبر 670017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.