قاسم حدادی‌فر از کادر فنی ذوب‌آهن جدا شد / جانشین الماس به‌زودی مشخص می‌شود

قاسم حدادی‌فر، مربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن از این تیم جدا شد و در کادر فنی محمد ربیعی حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با آمدن محمد ربیعی به ذوب‌آهن و قطع همکاری کادر فنی قبلی با گاندوهای اصفهان، شاهد تغییرات گسترده‌ای روی نیمکت سبزپوشان خواهیم بود و همان‌طور که روز گذشته از دستیاران محمد ربیعی در ذوب‌آهن رونمایی شد، جدایی یک مربی خاص از گاندوها نیز قطعی است.

صحبت درباره قاسم حدادی‌فر، اسطوره باشگاه ذوب‌آهن است که پس از اتمام دوران حرفه‌ای فوتبال و آویختن کفش‌هایش، فصل گذشته با پاک‌کردن حواشی عجیبی که گریبان‌گیر وی شده بود به پیشنهاد مهدی تارتار به‌عنوان مربی به کادر فنی ذوب‌آهن پیوست تا دانش علم مربی‌گری‌اش را به‌صورت علمی بالا ببرد.

طبق آخرین شنیده‌ها قاسم حدادی‌فر از کادر فنی ذوب‌آهن جدا شد و از فصل آینده کاپیتان اسبق گاندوها را روی نیمکت نخواهیم دید، چرا که مدیریت باشگاه ذوب‌آهن و البته محمد ربیعی قصد تداوم همکاری با او را ندارند. به این ترتیب قاسم حدادی‌فر همچون سایر دستیاران مهدی تارتار دیگر ارتباطی با ذوب‌آهن نخواهد داشت.

لازم به‌ذکر است همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم، با توجه به درخواست محمد ربیعی و موافقت اعضای هیئت‌مدیره کارخانه به جمع دستیاران سرمربی جدید سبزپوشان، به‌طور قطع یک دستیار بومی و اصفهانی که با ذوب‌آهن نیز طی سال‌های پیش ارتباطاتی داشته است، به کادر فنی اضافه و جانشین قاسم حدادی‌فر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، باشگاه ذوب‌آهن ساعت ۱۰ صبح امروز، هفتم تیرماه، مراسم معارفه محمد ربیعی را در برابر اصحاب‌رسانه به‌طور رسمی برگزار خواهد کرد و سپس نخستین نشست خبری ربیعی را با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد. احتمال دارد سرمربی جدید گاندوها در این نشست از دستیاران خود به‌طور رسمی رونمایی کند.

کد خبر 670002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.