عملکرد ناوگان تاکسیرانی شهر قزوین بررسی می‌شود

شهردار قزوین رضایتمندی شهروندان را دغدغه اصلی مجموعه ناوگان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری دانست و گفت: ضمن شنیدن درخواست نمایندگان راننده تاکسی، عملکرد این ناوگان آنالیز و روش‌های چگونگی ارائه خدمات‌رسانی بهتر و رضایتمندی بیشتر شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل شهری به‌ویژه رانندگان تاکسی بررسی شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جلسه تحلیل و بررسی روش‌های خدمات‌رسانی که با حضور نمایندگان رانندگان تاکسی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست روش‌های خدمات‌رسانی بهتر ناوگان حمل‌ونقل همگانی به شهروندان در سالن جلسات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین بررسی شد.

وی رضایتمندی شهروندان را دغدغه اصلی مجموعه ناوگان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری دانست و افزود: ضمن شنیدن درخواست نمایندگان راننده تاکسی، عملکرد این ناوگان آنالیز و روش‌های چگونگی ارائه خدمات‌رسانی بهتر و رضایتمندی بیشتر شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل شهری به ویژه رانندگان تاکسی بررسی شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه گزارش‌های آماری از نظرسنجی‌های مردمی توسط سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این جلسه ارائه و بررسی شد، خاطرنشان کرد: پاکسازی پسماندهای ساختمانی زمین‌های غیرمحصور مصلی به وسیله بابکت توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره یک خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین، انجام شد.

صباغی ادامه داد: پاکسازی و شست‌وشوی شبانه انهار سطح شهر به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام می‌شود.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه عملیات مرمت جالیز و پیاده‌روهای منطقه دو بنا به درخواست شهروندان در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: پیاده‌روهای بلوار پرستار و خیابان خیام شمالی با هدف تردد آسان عابران پیاده، توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو مرمت شد.

صباغی تصریح کرد: عملیات ترمیم و نصب دریچه‌های سرقتی در محله حسن‌آباد واقع در ناحیه اندیشه، توسط عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه دو با هدف جلوگیری از بروز خسارت جانی، مالی و تأمین ایمنی مسیر تردد شهروندان انجام شده است.

کد خبر 669998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.