از آخرین شایعات نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران چه‌خبر؟

حواشی بازار نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر داغ‌تر و پرحاشیه‌تر از همیشه دنبال می‌شود اما هنوز انتقال پرسروصدایی اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در هفته‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود و تیم‌های مدعی به‌دنبال جذب ستاره‌های فعلی فوتبال ایران و آسیا هستند تا در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، جام‌حذفی و چنانچه در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، بتوانند عناوین فوق‌العاده‌ای به‌دست آورند.

البته با وجود هیاهوی عجیبی که در پنجره نقل‌وانتقالات وجود دارد و تیم‌ها قصد دارند هرطور که شده است صیدهای بزرگی به دام اندازند، هنوز شاهد انتقال‌های بحث‌برانگیز چندانی به‌خصوص بین سه تیم برتر فصل گذشته یعنی سرخابی‌ها و سپاهان نبوده‌ایم و باید برای معارفه رسمی خریدهای این تیم‌ها تا هفته آینده صبر کنیم.

علی‌رغم اینکه بازیکنان و تیم‌ها تا این لحظه سیاست سکوت را پیش گرفته‌اند و بحث بازارگرمی نیز داغ است، اطلاعاتی در اختیار خبرنگار ایمنا قرار گرفته است که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. ضمن اینکه با توجه به مشکلات عدیده‌ای که باشگاه‌های لیگ برتری در امضای قراردادها دارند، ممکن است برخی از آنان در آخرین لحظات به‌وقوع نپیوندد.

شهاب زاهدی

لژیونر فعلی فوتبال کشورمان که در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال ایران نیز در تورنمنت کافا حضور داشت، پس از گذراندن چند فصل درخشان در اروپا به‌خصوص لیگ‌های اوکراین و مجارستان، در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار گرفته و در چندقدمی آن ایستاده است.

شهاب زاهدی هفته جاری به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و مذاکراتی برای پوشیدن دوباره پیراهن قرمزها داشت، برخلاف اعلام رضا درویش که مدعی شده بود برای رفع دلتنگی به ساختمان پرسپولیس رفته است، در همان مرتبه حضورش با سرخ‌پوشان قرارداد بست.

تنها مانعی که باعث شده است شهاب زاهدی به‌طور رسمی توسط باشگاه پرسپولیس معرفی نشود قرارداد وی با پوشکاش آکادمیکای مجارستان است؛ چرا که زاهدی تا سی‌ام ماه ژوئن با آن‌ها قرارداد دارد و پس از اینکه وارد ماه می‌شدیم، باشگاه پرسپولیس از وی به‌عنوان نخستین خرید نقل‌وانتقالات پیش‌فصل رونمایی خواهد کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان

مدافع سابق تیم فوتبال الاهلی قطر که از پرسپولیس به لیگ ستارگان رفته بود، در روزهای اخیر به‌عنوان جدی‌ترین بازیکنی لقب می‌گرفت که به پرسپولیس بازخواهد گشت. ضمن اینکه این باشگاه نیز با انتشار یک عکس با مضمون "بازگشت سربازان" این شایعه را داغ‌تر کرد. همچنین شنیده می‌شود کنعانی‌زادگان مبلغ ۴۵ میلیارد را برای پیوستن به پرسپولیس طلب کرده است.

با تمام این تفاسیر محمدحسین کنعانی‌زادگان از باشگاه اتحادکلباء امارات که فرهاد مجیدی هدایت آن را برعهده دارد نیز پیشنهاد جدی دریافت کرده است و پیش‌بینی‌ها از این حکایت دارد که احتمالاً جذب وی توسط پرسپولیس به‌دلایل مالی و تفاهمی منتفی خواهد شد و مدافع ملی‌پوش فصل گذشته الاهلی قطر با عقد قراردادی راهی اتحادکلباء خواهد شد.

مهدی قایدی

سرنوشت باشوی کوچک استقلالی‌ها با آبی‌های پایتخت بسیار عجیب است و گویا قرار نیست چند فصل خوش در کنار یکدیگر داشته باشند. قایدی پس از اینکه به شباب‌الاهلی امارات فروخته شد و سپس استقلال او را قرض گرفت، اکنون با وجود تمایل زیادی که به ماندن در پایتخت دارد به ناچار باید به دبی بازگردد.

شباب‌الاهلی امارات که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد نمی‌خواهد وینگر خوش‌تکنیک بوشهری‌اش را از دست بدهد و پس از جدایی احمد نورالهی، علاقه‌مند است که همچنان یک بازیکن ایرانی در تیم خود داشته باشد. از این نکته هم غافل نشویم که باشگاه استقلال توانایی پرداخت مبلغ جذب قایدی را ندارد.

شهریار مغانلو

آقای گل فصل بیست‌ودوم لیگ برتر یک‌فصل دیگر با سپاهان اصفهان قرارداد دارد اما برخی‌ها حاضر نیستند بازی عجیب انتقال وی به پرسپولیس را تمام کنند. مغانلو نمی‌تواند از سپاهان جدا شود و از هفته آینده باید در تمرینات سپاهان برای شروع فصل جدید حضور پیدا کند و با این تیم راهی ترکیه شود. در برخی محافل عنوان شده بود که شهریار مغانلو بند فسخ ۳۰۰ هزار یورویی در قراردادش دارد و به‌دنبال تهیه‌کردن این مبلغ از طلب‌های قبلی‌اش است اما چنین چیزی بیش از یک شایعه نیست.

همچنین برخی‌مدعی بودند شهریار به‌دلیل دعوت نشدن به تیم ملی همچنین دعوت عجیب برخی بازیکنان سرخابی به تورنمنت کافا عصبانی است و فکر می‌کند اگر به پرسپولیس برود، این مشکل حل خواهد شد. داستان وقتی جالب می‌شود که بدانید پنج بازیکن از تیم سپاهان در همین اردو حضور داشتند که این موضوع باز هم یک شایعه دیگر را نقض می‌کند.

رامین رضائیان

این روزها شایعات زیادی پیرامون حضور رضائیان در تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد. حتی از سوی برخی رسانه‌ها عنوان شده که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس با این بازیکن تماس گرفته است و خواهان حضور وی در جمع سرخ‌پوشان است. اما این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و بعید است از اصفهان به تهران برود. حتی باشگاه سپاهان روز گذشته به این شایعه واکنش نشان داد و اعلام کرد رضائیان در لیگ آینده در اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 669996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.