آغاز عملیات ترمیم و ساخت سکوهای جدید ورزشگاه آزادی+ عکس

عملیات بتن‌ریزی و ساخت سکوهای جدید ورزشگاه آزادی امروز با سرپرستی شرکت توسعه و نگهداری اماکن‌ ورزشی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شروع پروژه به‌سازی سکوهای ورزشگاه آزادی از ابتدای سال جاری و انجام عملیات تخریب، زیرسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای سکوهای سبک در این ورزشگاه، صبح امروز عملیات بتن‌ریزی و ساخت سکوهای تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد.

این اقدام در راستای استانداردسازی و بهبود وضعیت سخت‌افزاری ورزش کشور پس از نیم‌قرن در حال اجرا است تا شاهد نوسازی و به‌روزرسانی ورزشگاه آزادی باشیم. البته طبق گفته وزیر ورزش‌وجوانان و رئیس فدراسیون فوتبال باید حدوداً سه‌سال منتظر تکمیل عملیات بازسازی باشیم.

آغاز عملیات ترمیم و ساخت سکوهای جدید ورزشگاه آزادی+ عکس

در حال حاضر قراردادی ۹ ماهه با پیمانکار برای بازسازی و ترمیم ۱۸ زون از ورزشگاه بسته شده که تاکنون چهار ماه از آن گذشته و به‌نظر می‌رسد طی پنج ماه آینده این بخش‌ها به‌صورت کامل بازسازی شده و آماده بهره‌برداری باشد. با توجه به اینکه پیش از این سه زون بازسازی شده بود، پس از پایان بازسازی ۱۸ زون، ۲۱ زون آماده میزبانی از هواداران خواهد بود.

ضمن اینکه پس از پایان قرارداد ۹ ماهه با پیمانکار و بازسازی ۱۸ زون ورزشگاه آزادی، قراردادی جدیدی برای ترمیم سایر زون‌ها امضا خواهد شد و با ادامه این روند تا سه سال آینده ورزشگاه آزادی به‌صورت کامل بازسازی خواهد شد تا بدون مشکل در اختیار تیم ملی فوتبال کشورمان و سرخابی‌های پایتخت باشد.

کد خبر 669951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.