سرنوشت‌ مبهم داوید دخیا در منچستریونایتد

منچستریونایتد از موضع خود برای تمدید قرارداد داوید دخیا کوتاه نیامده و ظاهراً پیشنهاد کمتری به این دروازه‌بان اسپانیایی ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتظار می‌رفت که دروازه‌بان قدیمی و شماره یک منچستریونایتد سریعاً قرارداد خود را تمدید کند تا به شایعات طولانی مدت در مورد آینده خود پایان دهد. قرارداد فعلی دخیا در پایان ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و او به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

دخیا تمایل خود را برای ماندن در منچستر ابراز کرده است و انتظار می‌رود برای دروازه‌بانی که برنده دستکش طلایی لیگ‌برتر در فصل ۲۰۲۲-۲۳ شده، پیشنهاد جدیدی ارسال شود، البته به شرط آنکه او، حقوق خود را کاهش دهد. با این حال، رسانه اتلتیک گزارش می‌دهد که یونایتد از آخرین پیشنهادی که توافق طرفین را به همراه داشت، عقب نشینی کرده است.

آنها اکنون از دخیا می‌خواهند که پول کمتری برای تمدید همکاری ۱۲ ساله خود با این باشگاه بگیرد و این دروازه‌بان ۳۲ ساله، درحال بررسی گزینه‌های خود است. گفتگوها همچنان ادامه دارد، اما گفته می‌شود که این بازیکن اسپانیایی اکنون علاقه سران لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را به خود جلب کرده است و حتی ممکن است راهی خاورمیانه شود.

یونایتد با تعدادی از دروازه‌بان‌ها برای جایگزینی دخیا در ارتباط است، زیرا مشخص نیست که او در اولترافورد می‌ماند یا خیر. گفته می‌شود که شیاطین‌سرخ علاقه‌مندند برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، با پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی (۴۳ میلیون پوند/۵۵ میلیون دلار) اقدام کنند.

کد خبر 669946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.