پیغام مهم هافبک هلندی به بایرن‌مونیخ و لیورپول

لیورپول ممکن است مجبور شود به علاقه خود برای جذب رایان گراونبرخ پایان دهد، زیرا هافبک هلندی گفت که او برای درخشش در بایرن‌مونیخ "تسلیم نمی‌شود."

به گزارش خبرنگار ایمنا، رایان گراونبرخ، ملی‌پوش هلندی بایرن‌مونیخ، در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ اولین بازی خود را در آلیانز آره‌نا تجربه کرد، اما او در مجموع تنها سه بازی بوندسلیگایی انجام داد.

درمورد این بازیکن ۲۱ ساله، گمانه‌زنی‌هایی درباره تجربه یک انتقال تابستانی وجود دارد و لیورپول انگلیس به شدت علاقه‌مند جذب گراونبرخ است، اما او همچنان مصصم است در تیم فعلی‌اش بماند و اثری ماندگار از خودش به جا بگذارد.

گراونبرخ گفت: «من فرض می‌کنم که فصل آینده همچنان در مونیخ خواهم بود. بایرن جزو سه باشگاه برتر جهان بوده و حضور در اینجا، زیبا و خاص است. من به همین سادگی تسلیم نمی‌شوم و هدفم همچنان موفقیت در بایرن است.»

در هنگام جدایی گراونبرخ از آژاکس در سال ۲۰۲۲، بایرن‌مونیخ میلیون یورو ثابت (۱۵ میلیون پوند / ۲۰ میلیون دلار) برای خرید مرد هلندی سرمایه گذاری کرد، اما سبک او کاملاً با آنچه که سران باشگاه انتظار داشتند ارائه دهد، متفاوت است، برای همین باواریایی‌ها می‌خواهند خط هافبک خود را بیش پیش تقویت کنند.

لیورپول با وجود جذب الکسیس مک آلیستر، قهرمان آرژانتینی جام‌جهانی ۲۰۲۲، همچنان در بازار به دنبال خرید هافبک‌های بیشتری است، یورگن کلوپ مدام وضعیت گراونبرخ را زیر نظر دارد زیرا درب باشگاه بایرن برای خروج او کماکان باز است

کد خبر 669925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.