بستری ۱۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند که دو نفر از آن‌ها به دلیل وخامت وضعیت در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این مدت ۶۱ نفر از شهروندان به دلیل علائم مشابه کرونا به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد تست یک نفر مثبت بود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در بیمارستان‌های استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) بستری و شش نفر از مراکز بیمارستانی مرخص شدند؛ همچنین در این مدت هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان اصفهان گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر و به طور کلی ۱۵ نفر به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند که دو نفر از آن‌ها به دلیل وخامت وضعیت در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای تأمین سلامت خود و خانواده و همچنین بهبود سلامت جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 669893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.