هلال‌احمر زنجان در بخش‌های درمان و توانبخشی سرآمد است

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از سرآمد بودن هلال‌احمر زنجان در بخش‌های درمان و توانبخشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکمت الله هاشمی؛ سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه_ در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، اظهار کرد: در استان زنجان زحمات زیادی کشیده شده و بسترهای خوبی وجود دارد، اما بازنشستگی هلال‌احمر، این استان را با کمبود شدید نیرو مواجه کرده است و باید بسترهایی ایجاد کنیم تا آیندگان به خوبی از آن استفاده کنند.

وی افزود: هلال‌احمر استان زنجان در بخش درمان و توانبخشی سرآمد، خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و اولویت رونق این حوزه‌ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سخت‌ترین کار، فراهم کردن زیرساختی و این مهم نیازمند زمان است. نتیجه بسیاری از خدمات و فعالیت‌های انجام شده نه در کوتاه مدت، بلکه در آینده نمایان خواهند شد.

وی ادامه داد: تاکید استاندار زنجان بر رشد مرکز درمانی و جلوگیری از تعطیلی مرکز توانبخشی هلال‌احمر است. با برنامه‌ریزی مانع تعطیلی این مرکز شدیم و در حال تربیت نیروهای جوان در توانبخشی هستیم. در داروخانه هلال‌احمر زنجان بعضی فرایندها مناسب نیست و باید با روشی صحیح این فرایندها تصحیح و خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه شود.

هاشمی با اشاره به رفع مشکلات داروی بیماران زنجانی، اضافه کرد: با انعقاد و امضای تفاهم‌نامه با هلال‌احمر قزوین، بخشی از مشکلات بیماران در این بخش رفع و از ظرفیت این استان در جهت خدمت به بیماران زنجانی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌هایی با حضور مدیران و رؤسای شعب قزوین و زنجان در دستور کار است؛ چراکه هم‌افزایی موجب کاهش بسیاری از دغدغه‌ها، ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در حوادث و سوانح مختلف خواهد شد و مردم آسیب کمتری خواهند دید.

با بیان اینکه مسائل بیمه‌ای فرایندهای هلال‌احمر زنجان، با استفاده از تجربیات هلال‌احمر قزوین رفع خواهد شد، ادامه داد: با تمام توان با هلال‌احمر زنجان همکاری خواهیم کرد.

بیشتر داروهای داروخانه هلال‌احمر قزوین تک نسخه‌ای است

حسین خوئینی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین نیز در این دیدار، اظهار کرد: با تمام توان با هلال‌احمر زنجان همکاری و تعامل تنگاتنگی در جهت ارائه خدمات به هموطنان خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر داروهای داروخانه هلال‌احمر قزوین تک نسخه‌ای است و ارائه خدمات به بیماران در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود. در حوزه درمان، توانبخشی و انبار دارویی نیز می‌توانیم کمک کننده باشیم.

کد خبر 669884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.