بارسلونا تصمیم به جذب آمرابات دارد

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا پس از ناکامی در جذب مجدد لیونل مسی، تصمیم به خرید سوفیان آمرابات از فیورنتینا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل روزنامه اسپورت، بارسلونا پس ناکامی در بازگرداندن لیونل مسی به نیوکمپ، تصمیم گرفته سوفیان آمرابات هافبک مراکشی فیورنتینا را جذب کند.

این گزارش توضیح می‌دهد که بارسا می‌خواست مسی و آمرابات را برای فصل آینده جذب کند. کاتالان‌ها کسی را می‌خواستند که بتواند در خط هافبک نظم و ایمنی فراهم کند و آمرابات به عنوان هدف اصلی ایفای نقش در این پست در نظر گرفته شده بود زیرا همه خصوصیات یک مرد جنگنده را درون خود داشت‌.

از سوی دیگر، مسی در نقش یک ستاره آزاد و همه‌کاره عمل می‌کرد. آمرابات همچنین می‌توانست جایگزینی ایده‌آل برای سرخیو بوسکتس باشد که قرار است دوباره با مسی در میامی هم‌تیمی شود.

با این حال، اکنون، با ناتوانی بارسا در ارائه یک "طرح عملی" برای جذب مجدد مسی، و ورود ایلکای گوندوغان به نیوکمپ، احتمال خریدن آمرابات، چیزی شبیه به غیرممکن است‌.

این بازیکن مراکشی تا پایان ماه جاری، بخشی از برنامه‌های نقل و انتقالاتی سران بارسلونا بود، اما رفتن مسی به آمریکا معادلات را برهم زد و باید دید سرنوشت آمرابات چه می‌شود.

شاگردان ژاوی فصل گذشته اولین قهرمانی خود در لیگ را طی چهار سال گذشته به دست آوردند و امیدوارند پس از به خدمت گرفتن گوندوغان به صورت آزاد، ترکیب خود را بیشتر از قبل تقویت کنند.

کد خبر 669877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.