آخرین وحدت‌ رویه‌ها درباره نحوه انجام استعلام آتش‌نشانی در اصنو بررسی شد

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: جلسه هماهنگی پیرامون مسائل فنی با کارشناسان صدور پروانه در مناطق پانزده‌گانه برگزار شد و آخرین وحدت رویه‌ها درباره نحوه استعلام آتش‌نشانی در سامانه اصنو (سرا ۱۰) مورد بررسی قرار گرفت.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت استعلام غیرحضوری از سازمان آتش‌نشانی و اهمیت ارتقای سطح اطلاعات کاربران مناطق جلسه‌ای با حضور کارشناسان صدور پروانه مناطق پانزده‌گانه، رئیس اداره نظارت بر ضوابط شهرسازی، مسئول شهرسازی الکترونیک و کارشناس فنی سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین وحدت رویه‌ها درباره نحوه انجام استعلام آتش‌نشانی در سامانه اصنو (سرا ۱۰) مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به نبود نیاز به مراجعه شهروندان به سازمان آتش‌نشانی جهت درخواست‌های پروانه احداث بنا، تخریب و بازسازی، وحدت رویه‌های موجود مورد بررسی همه کارشناسان قرار گرفت تا استعلام از آن سازمان باکیفیت و کمیت بهتر انجام شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه به موضوع فرم‌های ابلاغی جهت امور مهندسان طراح و ناظر نیز پرداخته شد و آخرین فرم‌ها مورد بررسی قرار گرفت، گفت: کاربران پیش‌نویس مناطق، سوالات جاری خود در این حوزه را مطرح کردند و توسط مسئولان ذی‌ربط به این سوالات پاسخ داده شد.

علی‌اصغری خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات آموزشی و هماهنگی پیرامون مسائل فنی موجب بهبود روند پاسخگویی به شهروندان و تسریع در انجام امور خواهد شد، همچنین برگزاری منظم این جلسات در معاونت شهرسازی و معماری با کاربران واحدهای دیگر نیز برگزار شده است و در برنامه‌های آینده نیز قرار دارد.

کد خبر 669855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.