افتتاح زیرگذر شهدای کارگر در آینده‌ نزدیک

شهردار نجف‌آباد از آغاز بهره‌برداری پروژه زیرگذر شهدای کارگر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در صورت انجام تعهدات بخش‌های مشارکت‌کننده در پروژه، به زودی شاهد افتتاح این زیرگذر مهم در منطقه سه شهر نجف‌آباد خواهیم بود.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز بهره‌برداری پروژه زیرگذر شهدای کارگر در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در صورت انجام تعهدات بخش‌های مشارکت‌کننده در پروژه، به‌زودی شاهد افتتاح این زیرگذر مهم در منطقه سه شهری خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی مجموعه مدیریت شهری نجف‌آباد در پروژه زیرگذر شهدای کارگر واقع در منطقه سه شهری افزود: پروژه مشارکتی شهدای کارگر با امضای تفاهم‌نامه میان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، شهرداری نجف‌آباد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، آغاز به کار کرد.

شهردار نجف‌آباد ادامه داد: شهرداری در این مدت، اقداماتی از جمله زیرسازی، جدول‌گذاری و آزادسازی زمین‌های بخش منطقه سه (ویلاشهر) را طبق تعهدات تعیین شده اجرا کرده است.

امامی تصریح کرد: خرید و اجرای پل‌های پیش‌ساخته و اجرای مسیر شهرک‌های صنعتی منتظریه و کاوه از مهم‌ترین تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی است که با هماهنگی انجام شده، به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی نصب علائم راهنمایی و رانندگی، آسفالت‌ریزی پروژه و خط‌کشی را از تعهدات اداره راهداری دانست و تصریح کرد: امید می‌رود با انجام تعهدات توسط دو نهاد مشارکت‌کننده، زیرگذر شهدای کارگر به‌زودی به بهره‌برداری رسد و بخشی از گره‌های ترافیکی مسیر حادثه‌خیز این بخش رفع شود.

کد خبر 669852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.