وینیسیوس جونیور در رئال‌مادرید می‌ماند

وینیسیوس جونیور قرار است قرارداد خود را با رئال مادرید به مدت پنج سال با بند فسخ یک میلیارد یورو تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال، به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده است اما قراردادش در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

طبق گزارش‌ها او از ماه ژانویه در حال مذاکره بر سر بستن یک قرارداد جدید بوده است اما روزنامه اسپانیایی Cadena SER ادعا می‌کند که او درخواست‌های جدیدی از لوس‌بلانکوس دارد.

گزارش حاکی از آن است که قرارداد جدید شامل بند آزادسازی یک میلیارد یورویی خواهد بود و اگر بازیکن ۲۲ ساله با لباس تیم اسپانیایی توپ طلا را به دست آورد، پاداش خوبی نیز دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، وینیسیوس که در لیست توپ طلا سال ۲۰۲۲، رده هشتم را از آن خود کرد، در لوس بلانکوس بهترین درآمد را کسب کرد.

این گزارش حاکی از آن است که مادرید می‌خواهد از بازیکن سابق فلامنگو که در سال ۲۰۱۸ به تیم اسپانیایی پیوست، مراقبت کند، به‌خصوص با توجه به اینکه کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن با انتقال به پایتخت اسپانیا مرتبط است.

این اضافه می‌کند که آنها وینیسیوس را در اولویت قرار داده‌اند، بنابراین، وینگر برزیلی، در صورت امضای قرارداد جدید با باشگاه، احساس نمی‌کند که امباپه نسبت به او ارجحیت دارد.‌

وینیسیوس که به نظر می‌رسد برای امضای قرارداد جدید، راه هم‌تیمی خود، لوکا مودریچ، را در پیش گرفته است، در ماه جولای به تمرینات پیش‌فصل تیمش بازخواهد گشت.

کد خبر 669805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.