تکمیل مراحل تخصیص زمین طرح مسکن ملی اصفهان طی چندماه آینده

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: زمین ۳۰ هزار واحد مسکن مهر تخصیص و عملیات اجرایی آن آغاز شده است؛ تخصیص زمین به مسکن ملی در استان تا چندماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا قاری‌قرآن امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه_ آئین افتتاح ۶۶۵ واحد مسکونی در استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان، اظهار کرد: حدود شش درصد کل سهم ساخت چهار میلیون مسکن در کشور سهم استان اصفهان بوده که شامل حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی است؛ سهم استان اصفهان ۱۱۰ هزار واحد شهری بوده است و ۱۴۵ هزار نفر حائز شرایط نهایی شدند.

وی افزود: مسکن مهر استان بیش از یک‌سال پیش تعیین تکلیف شده است؛ مسکن مهری که امروز افتتاح می‌شود خودمالکی است و بالغ بر ۵۲ هزار قطعه از زمین‌های تعیین تکلیف شده استان، تخصیص داده می‌شود. پیش از این نیز زمین ۳۰ هزار واحد مسکن مهر تخصیص و عملیات اجرایی آن آغاز شده است؛ تخصیص زمین به مسکن ملی در استان تا چندماه آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از برنامه‌ها در استان اصفهان برای مسکن، ساخت چهارمین شهر جدید است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

قاری‌قرآن اضافه کرد: بالغ بر ۵۵۰ پلاک برای مسکن محرومان و بهزیستی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تخصیص داده شده و واگذار شده است.

کد خبر 669786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.