مسیرهای سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان در روز عرفه اعلام شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۵ به سمت گلستان شهدا، آرامستان باغ‌ رضوان و پارک ناژوان حرکت می‌کند و از ساعت ۱۹ نیز بازگشت آن آغاز خواهد شد، گفت: سرویس‌دهی به گلستان شهدا روز عرفه فقط برای بازگشت شهروندان در نظر گرفته شده است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه فردا _چهارشنبه هفتم تیرماه_ مصادف با روز عرفه است، ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، شهروندان را به سه مقصد می‌رساند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها از ساعت ۱۵ به سمت گلستان شهدا، آرامستان باغ‌رضوان و پارک ناژوان حرکت می‌کند و از ساعت ۱۹ نیز بازگشت اتوبوس‌ها آغاز خواهد شد، افزود: سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان علاوه بر خطوط سطح شهر، به‌صورت ویژه به این اماکن انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه سرویس‌دهی به گلستان شهدا در روز عرفه فقط برای بازگشت شهروندان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به عملیات عمرانی مقابل ورودی اصلی گلستان شهدا، شهروندان برای سوار شدن به اتوبوس و حرکت به سمت باغ‌قوشخانه باید به میدان شهید لاوی، حرکت به سمت میدان آزادی و پل یزدآباد از ایستگاه میدان پرواز، ابتدای خیابان آزادگان و خیابان جی، به در غربی گلستان شهدا واقع در خیابان فیض مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های دپو و سرویس‌دهی پشتیبانی گلستان شهدا مقابل در غربی واقع در خیابان فیض قرار دارد، ادامه داد: خطوط منتهی به گلستان شهدا شامل خط یک تندرو و خط ۸۰ اتوبوسرانی برای رفتن زائران به سمت این نقطه تقویت شده است.

روحانی تاکید کرد: مسیر سرویس‌دهی باغ رضوان نیز از باغ‌قوشخانه آغاز می‌شود و با گذر از خیابان سروش، میدان احمدآباد و خیابان جی به این آرامستان ختم می‌شود.

وی ادامه داد: برای حضور شهروندان در پارک ناژوان نیز، اتوبوس‌ها ساعت ۱۵ از میدان شهدا، میدان جمهوری اسلامی، میدان قدس، میدان آزادی، میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب، به‌سمت ناژوان حرکت می‌کنند؛ از شهروندان درخواست داریم جهت سهولت در سرویس‌دهی و رعایت حال مسافران در مسیرهای مربوطه، از پارک کردن خودرو در ایستگاه‌های اتوبوس خودداری کنند.

کد خبر 669782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.