برگزاری ۵۵ جشن محلی در مناطق یازده‌گانه شیراز ویژه دهه ولایت و امامت

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه با هماهنگی و دستور شهردار این کلان‌شهر مقرر شد طی دهه ولایت و امامت در هر منطقه شهرداری پنج جشن محلی برگزار شود، گفت: در طول این ایام ۵۵ جشن محلی در مناطق یازده‌گانه شیراز برپا می‌شود.

محمدرضا هاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تلطیف فضای فرهنگی شهر توأم با نشاط و شادی شهروندان همزمان با دهه ولایت و امامت که از عید قربان تا غدیر نام‌گذاری شده است، جشن‌های بزرگ در سطح مناطق یازده‌گانه شهرداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی و دستور شهردار شیراز مقرر شد در هر منطقه شهرداری پنج جشن محلی برگزار شود، افزود: در طول یک دهه تعداد ۵۵ جشن محلی در مناطق یازده‌گانه این کلان‌شهر برپا می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در شهرداری مناطق یازده‌گانه شخص شهردار و روابط‌عمومی، ناظر و یاوران شورا پیگیری برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت خواهند بود.

وی در خصوص ضرورت هماهنگی و برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار کردن جشن‌ها در فاصله عید قربان و عید غدیر خاطرنشان کرد: این جشن‌ها در محلات پرجمعیت با حضور گسترده مردم باشکوه اجرا می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای ۵۵ جشن محلی با محوریت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در کنار ده‌ها جشن متمرکز دیگر در شهر عملیاتی می‌شود.

وی از برگزاری جشن ۱۵ هزار نفری عید غدیر در مجموعه ورزشی حافظیه خبر داد و گفت: برگزاری این جشن بزرگ با همکاری شهرداری شیراز و قرارگاه احمدبن موسی اجرا می‌شود، همچنین در چندین محله بزرگ شیراز برنامه‌هایی برای برگزاری جشن‌های غدیر و قربان پیش‌بینی شده است.

هاجری ادامه داد: حضور پررنگ شورا و شهرداری برای برنامه‌ریزی و اجرای چنین جشن‌هایی به‌عنوان نهادهای اثرگذار و مردمی، در فراهم کردن فضای بانشاط اجتماعی برای شهروندان مشهود و قابل تقدیر است.

کد خبر 669774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.