روبن در رادار باشگاه میلان‌!

میلان می‌خواهد روبن لوفتوس چیک، ستاره چلسی را بر اساس اولویت‌ بندی‌هایش به خدمت بگیرد، زیرا ساندرو تونالی در راه پیوستن به نیوکاسل یونایتد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم میلان، از زمان اخراج پائولو مالدینی، مدیر ورزشی خود در ماه گذشته، به روبن لوفتوس چیک علاقه نشان داده و اگر ساندرو تونالی از جمع سران سن‌سیرو جدا شود ممکن است آن‌ها برای خرید بازیکن انگلیسی اقدام کنند.

چلسی در حال حاضر قیمت لوفتوس چیک را ۲۵ میلیون پوند ارزیابی می‌کند، اما غول‌های ایتالیایی امیدوارند که بتوانند قیمت درخواستی را به ۱۵ میلیون پوند کاهش دهند، زیرا این بازیکن در آخرین سال قراردادش با آبی‌ها قرار دارد.

آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن را به خدمت می‌گیرند تا ضعف‌های تاکتیکی خود را از بین ببرند. آنها قبلاً کالیدو کولیبالی را به الهلال فروخته‌اند و فعلاً هم در حال مذاکره با آرسنال و منچستریونایتد برای فروش کای هاورتز و میسون مانت هستند.

روبن لوفتوس-چیک، فصل گذشته در ۳۳ بازی برای چلسی در تمامی رقابت‌ها حضور داشت که نتوانست گلزنی کند اما دو پاس گل داد. اگر باشگاه پیشنهاد میلان را بپذیرد، این مرد به رابطه ۹ ساله خود با لندنی‌ها در تابستان امسال پایان خواهد داد.

کد خبر 669725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.