شاه ماهی لیگ انگلیس در تور کدام تیم گیر می‌کند؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی به برایتون گفته حاضر نیست بیش از ۸۰ میلیون پوند (۱۰۲ میلیون دلار) برای جذب مویسس کایسدو، بپردازد، درحالی که منچستریونایتد، نیز او را تحسین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی پیشنهادی ۵۵ میلیون پوندی (۷۰ میلیون دلاری) برای جذب مویسس کایسیدو، هافبک برایتون ارائه کرد که در ژانویه رد شد و به گفته دیوید اورنشتاین از رسانه اتلتیک، پیشنهاد دوم آن‌ها نیز به مبلغ ۶۰ میلیون پوندی (۷۶ میلیون دلار) در ماه ژوئن رد شد.

اکنون، رسانه تایمز ادعا می‌کند که آبی‌ها در تابستان امسال پس از جذب نیکلاس جکسون مهاجم ویارئال با قراردادی هشت ساله به مبلغ ۳۰ میلیون پوند (۳۸ میلیون دلار)، تصمیم ندارند مبلغی بیش از ۸۰ میلیون پوند برای این بازیکن ۲۱ ساله خرج کنند.

اگر سران استمفوردبریج آماده ارائه پیشنهادی نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۷ میلیون دلار) برای بازیکن ملی‌پوش اکوادوری نباشند، ممکن است درهای منچستریونایتد برای جذب ستاره سابق ایندیپندینته دل واله، باز شود.

رسانه انگلیسی Sky Sports می‌گوید شیاطین‌سرخ ممکن است کایسدو را جذب کنند، ستاره‌ای که قراردادش در ورزشگاه آمکس، سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد، دلیل این اقدام یونایتد، رد پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی آنها برای جذب میسون مانت از چلسی رد است‌.

برایتون در فوریه ۲۰۲۱، چند هفته پس از اینکه یونایتد این شانس را داشت که بازیکن ۱۹ ساله را با قیمتی مشابه به خدمت بگیرد، او را با مبلغ ناچیز ۴.۵ میلیون پوند، از ایندیپندینته جذب کرد.

کایسدو در فصل گذشته بیش از هر بازیکن دیگری در برایتون، تکل‌های موفق (۵۸)، مهار (۶۵) و بلاک (۴۳) را به ثبت رساند و همچنین ۴۳ موقعیت ایجاد کرد و دومین پاسور برتر (۲۱۹ پاس) بود. او همچنین پس از ژائو پالهینیا از فولام، دومین تکل‌زن برتر در پرمرلیگ بود.

کایسدو پس از بازی در مسابقات دوستانه برای اکوادور مقابل بولیوی و کاستاریکا، در حال حاضر از تعطیلات تابستانی لذت می‌برد. او قرار است در ماه جولای برای پیش فصل آماده شود.

کد خبر 669720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.