رسول خطیبی سرمربی پیکان شد + عکس

رسول خطیبی که هفته گذشته به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شده بود، پس از جدایی دوباره از این تیم سکان هدایت پیکان تهران را به‌دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی که ۹ روز قبل پس از توافق با باشگاه مس کرمان به مدت دو فصل هدایت تیم فوتبال صنعت مس کرمان را برعهده گرفته بود، در اتفاقی عجیب به‌دلیل به توافق نرسیدن بر سر مسائل مالی از این تیم جدا شد و امروز با عقد قراردادی رسمی به پیکان تهران پیوست.

رسول خطیبی سرمربی پیکان شد + عکس

رسول خطیبی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری همچون آلومینیوم اراک، تراکتور و ماشین‌سازی تبریز نشسته و سرمربیگری آن‌ها را برعهده داشته و در لیگ دسته‌یک هم با تیم‌های زیادی به‌عنوان سرمربی کار کرده است و حالا با در دست گرفتن سکان هدایت خودروسازان، در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فعالیت خواهد کرد.

خطیبی مردادماه سال گذشته در اقدامی جالب توجه از سوی مسئولان کارخانه صنایع مس، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان شده بود و دوره پرافتخاری را با این باشگاه در رشته‌های مختلف در کارنامه‌اش رقم زد.

وی البته در مصاحبه‌های گوناگونی که انجام می‌داد از علاقه‌اش به سرمربیگری صحبت کرده بود و تصمیم گرفت با استعفای سمت مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان، پس از کمتر از یک‌سال دوباره به شغل موردعلاقه‌اش روی بیاورد.

کد خبر 669714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.