استقرار ۱۶۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات / ۵ پایگاه کمیته امداد، آماده ذبح و توزیع دام است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به استقرار ۱۶۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات، گفت: پنج پایگاه کمیته امداد آماده ذبح و توزیع دام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سلمان‌پور امروز _دوشنبه پنجم تیرماه_ در مراسم پویش نذر قربان، اظهار کرد: پویش نذر قربانی با هدف رساندن نذورات مردمی، خیران و نیکوکاران به دست نیازمندان آغاز شده است.

وی با اشاره به استقرار ۱۶۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی در سراسر استان، افزود: پنج پایگاه کمیته امداد در سراسر استان جهت ذبح و توزیع دام سبک و سنگین با نظارت دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل پشتیبانی امور دام دایر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت نذورات، ادامه داد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی ۰۴۱۲ ۵۰۰۳۹۹۷۹۶۰۳۷ برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در روز عید سعید قربان، ۱۸ اداره کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار و نوع‌دوست هستند. نذورات مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط مددکاران هر منطقه به رعایت فاصله اجتماعی به دست نیازمندان می‌رسد.

سلمان‌پور مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی سال گذشته را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد نیکوکار اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان می‌کند.

کد خبر 669654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.