توجه ویژه به ورزش بانوان در مدیریت شهری قم

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم از آغاز ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در سه بوستان پروانه،‌ نرگس و اردیبهشت خبر داد و گفت: مهمترین دغدغه کمیسیون زنان و بانوان در شورای اسلامی شهر قم توجه به خانواده و ارتقای توانمندی زنان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در مراسم افتتاح ورزش‌های صبحگاهی ویژه بانوان در بوستان پروانه واقع در پردیسان، مهمترین دغدغه کمیسیون زنان و بانوان در شورای اسلامی شهر قم را توجه به خانواده و ارتقای توانمندی زنان دانست و اظهار کرد: از بدو تشکیل کمیته زنان و خانواده، یکی از کارگروه‌های در نظر گرفته شده، کارگروه ورزش و نشاط اجتماعی بود.

وی توجه به سلامت و ورزش بانوان را یکی از برنامه‌های مهم کمیسیون زنان و خانواده دانست و افزود: در بررسی‌های انجام شده، ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های مهم بانوان جامعه بوده است از این‌رو بوستان‌های بانوان مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم از آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان این شهر خبر داد و تصریح کرد: امروز فاز نخست این طرح در سه بوستان نرگس، پروانه و اردیبهشت ورزش صبحگاهی برای بانوان آغاز شده است و تا پایان تابستان در تمام بوستان بانوان ورزش صبحگاهی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با هدف سلامت خانواده در فاز دوم این طرح سایر بوستان‌های بزرگ و شاخص شهر که امکان ایجاد فضای مناسب برای خانم‌ها را دارند، پس از به‌وجود آوردن شرایط مساعد ورزش صبحگاهی اجرا و بوستان برای بانوان آماده‌سازی می‌شود.

کد خبر 669640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.