گوندوغان سرانجام به بارسلونا پیوست‌

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که ایلکای گوندوغان پس از پایان قراردادش با منچسترسیتی در پایان ماه جاری، به این تیم خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایلکای گوندوغان، کاپیتان منچسترسیتی به هفت سال حضورش در این تیم لیگ برتری پایان داد و به بارسلونا خواهد رفت.

گوندوغان پس از فصلی که سیتیزن‌ها را به سه‌گانه رساند، قراردادی دو ساله با تیم ژاوی امضا خواهد کرد، که برای سال سوم هم قابل تمدید خواهد بود.

انتقال گوندوغان به بارسلونا در تابستانی که سرخیو بوسکتس باشگاه را ترک کرد، باعث تقویت خط هافبک تیم ژاوی خواهد شد. این مرد کهنه‌کار، ترجیح داده تا به لیگ MLS آمریکا برود و برای اینترمیامی بازی کند تا با لیونل مسی هم‌تیمی شود.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای از طریق وبگاه رسمی باشگاه، این انتقال را تأیید کرد.

باشگاه بارسلونا و ایلکای گوندوغان به توافق رسیدند تا بازیکن آلمانی حالا که قراردادش با منچسترسیتی به پایان رسیده است، به جمع کاتالان‌ها بپیوندد. او برای دو فصل و تا سی‌ام ژوئن ۲۰۲۵ به این تیم ملحق خواهد شد، که قابل تمدید برای یک سال دیگر نیز هست، ضمن اینکه بند فسخ او ۴۰۰ میلیون یورو تعیین شده است.

گوندوغان به زودی به‌طور رسمی به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی خواهد شد و امیدوار است در طول حضورش در نیوکمپ، افتخارات مهمی به کلکسیون جام‌های خود اضافه کند.

کد خبر 669626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.