قهرمانی حسن تفتیان در مسابقات بین‌المللی فرانسه

قهرمان دوی سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی شهر سرجی کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن تفتیان رکورددار ماده ۱۰۰ متر رشته ورزشی دوومیدانی کشورمان و دارنده مدال‌های طلای مواد ۱۰۰ و ۶۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا که به‌منظور برپایی اردو آماده‌سازی خود در خارج از کشور به‌سر می‌برد، با شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی شهر سرجی کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این رقابت‌ها قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بر همین اساس، سریع‌ترین مرد کشورمان در دور مقدماتی این رقابت موفق شد حدنصاب ۱۰.۱۶ ثانیه را در باد مثبت ۲.۰ متر بر ثانیه به ثبت برساند و راهی فینال شود، تفتیان در جریان برگزاری مرحله نهایی این مسابقات موفق شد با ثبت زمان ۱۰.۰۵ ثانیه و در سرعت وزش باد مثبت ۲.۳ متر بر ثانیه در جایگاه نخست قرار گیرد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش ایمنا، در این مسابقات همچنین ابراهیم دیاموند ساحل‌عاجی با ثبت زمان ۱۰.۲۸ ثانیه پس از تفتیان دوم شد و جری لکونته از کشور میزبان (فرانسه) با ثبت حدنصاب ۱۰.۲۹ در جایگاه سوم ایستاد.

کد خبر 669598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.