رئیس اتاق بازرگانی ایران به کار خود ادامه می‌دهد

پس از انتشار خبر کناره گیری سلاح ورزی از ریاست بر برخی رسانه‌ها، اتاق بازرگانی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران به همراه شش عضو دیگر هیئت رئیسه با پشتوانه رأی قاطع نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اخباری که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، پس از انتخاب سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران، اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تأیید نکرده بودند اما اتاق بازرگانی با اقدام غیرقانونی، سلاح‌ورزی را در لیست نامزدهای ریاست اتاق قرار داده بود. در روزهای اخیر همچنین انتقادات رسانه‌ای گسترده از ابهامات عملکرد سلاح‌ورزی در حوزه اقتصاد منتشر شد.

در رسانه‌ها آمده است که با پیگیری‌های انجام‌شده و در راستای رویکرد ضد فساد دولت، سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت تا بخش خصوصی از یک حاشیه خودساخته نجات یابد.

اطلاعیه اتاق ایران در خصوص انتشار خبر کناره‌گیری سلاح ورزی در برخی رسانه‌ها

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران به همراه شش عضو دیگر هیئت رئیسه با پشتوانه رأی قاطع نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به رغم برخی خبرسازی‌ها و حاشیه سازی ها، رئیس اتاق ایران مشغول انجام مأموریت‌ها و وظایف معمول ریاست پارلمان بخش خصوصی است.

کد خبر 669597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.