پیغام احساسی مدافع چلسی برای خداحافظی با هواداران آبی‌پوش

کالیدو کولیبالی پس از ترک چلسی به مقصد الهلال عربستان، پیامی احساسی در توئیتر منتشر کرد تا با هواداران خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کالیدو کولیبالی از هواداران چلسی برای حمایت از او طی یک‌سال حضورش در تیم لندنی تشکر کرد. مدافع سابق ناپولی با قراردادی سه ساله با رقم ۲۳ میلیون یورو به تیم الهلال عربستان پیوست.

کولیبالی علی‌رغم تلاش‌های زیاد در طول فصل، بارها توانایی‌های خود را نشان داد اما نتوانست در برنامه‌های مائوریسیو پوچتینو برای فصل جدید قرار گیرد.

کولیبالی یک پست احساسی در توئیتر منتشر کرد و نوشت: «از اولین بازی تا آخرین بازی‌ام، پوشیدن این پیراهن افتخار بزرگی برای من بود. فصل گذشته آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم، اما می‌خواهم از هواداران و همه بازیکنان تشکر کنم.»

علی‌رغم اینکه کاپیتان تیم ملی فوتبال سنگال سال گذشته یکی از خریدهای جدید چلسی بود، نتوانست عملکرد خود را همچون دوران حضورش در ناپولی تکرار کند. با برنامه‌ریزی پوچتینو برای حذف بازیکنان بزرگ چلسی، کولیبالی هم یکی از نام‌های بزرگی بود که تصمیم به ترک این باشگاه گرفت.

این بازیکن باتجربه اکنون به دنبال فراموش کردن فصل فاجعه‌بار خود در چلسی و تمرکز بر چالشی است که در مقابل او قرار دارد. کولیبالی مسئولیت بزرگی در لیگ عربستان بر عهده دارد؛ لیگی که در حال حاضر بازیکنان فوق‌العاده را از سراسر اروپا جذب می‌کند.

کد خبر 669575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.