اعتبار ۱۰۰ میلیون پوندی برای تن‌هاخ / تماس منچستر با ایجنت‌ هافبک یووه‌

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* منچستریونایتد، از قیمت ۸۰ میلیون پوندی که آینتراخت فرانکفورت برای فروش راندال کولو موانی مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه در نظر گرفته، غافلگیر شده است.

* انتظار می‌رود آندره اونانا دروازه‌بان اینتر، تابستان امسال این باشگاه را ترک کند زیرا منچستریونایتد در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای خرید او است.

* منچستریونایتد به ۱۱ بازیکن اجازه می‌دهد تا تابستان امسال باشگاه را ترک کنند زیرا اریک تن‌هاخ با بودجه بیش از ۱۰۰ میلیون پوند، به دنبال تقویت تیم خود است‌.

* منچسترسیتی پیشنهادی رکورد شکن برای جذب یوشکو گواردیول مدافع میانی لایپزیگ ارائه کرده است.

* گروه سرمایه‌گذاری "آلیانز" می‌خواهد ورزشگاه استمفورد بریج را به گروه استادیوم‌های فوتبال زیر نظر خود اضافه کند و علاقه‌مند است قراردادی طولانی‌مدت با چلسی منعقد کند.

اتلتیک:

* منچستریونایتد با نمایندگان آدرین رابیو تماس گرفته است تا پس از اتمام قرارداد او با یووه در ماه ژوئن، این بازیکن را به هر طریق ممکن، راهی ورزشگاه اولترافورد کند.

* نیکلاس جکسون مهاجم ویارئال اسپانیا، برای پیوستن به چلسی، معاینات پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.

دیلی تلگراف:

* پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی منچستریونایتد برای میسون مانت همچنان روی میز باقی مانده است، اما باشگاه احساس می‌کند که پس از رسیدن به بن‌بست، نیازی به مذاکره رودررو با چلسی وجود ندارد.

* فران گاراگارزا مشاور فنی ولوز، این باشگاه را ترک می‌کند تا به عنوان مدیر ورزشی به اسپانیول شروع به فعالیت کند.

ای‌اس‌پی‌ان:

* لیونل مسی گفته است که در طول دو سال حضورش در باشگاه PSG، با تعدادی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن دچار کشمکش شده است.

دیلی اکسپرس:

* بر اساس گزارش‌ها، نیوکاسل همچنان مایل است جیمز مدیسون، هافبک لسترسیتی را جذب کند و در این راه تاتنهام را ناکام بگذارد.

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اعتراف کرد که در آینده‌ای نزدیک آماده به‌دست گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا خواهد بود.

دیلی استار:

* آرسنال آماده است در تابستان امسال بیش از ۲۰۰ میلیون پوند هزینه کند تا بتواند فصل آینده، منچسترسیتی را برای کسب قهرمانی لیگ برتر ناکام بگذارد.

* الکسیس مک آلیستر آرژانتینی می‌گوید که او پیشنهاد پوشیدن پیراهن نمادین شماره ۸ لیورپول (متعلق به استیون جرارد) را رد کرده است زیرا این پیراهن دارای اهمیت تاریخی بیش از حد است.

سان:

* یوونتوس آماده می‌شود تا آرتور ملو، هافبک خود را به عنوان بخشی از قرارداد مبادله‌ای برای جذب توماس پارتی، به آرسنال پیشنهاد دهد.

دیلی میل:

* کپا آریزابالاگا قصد ترک چلسی را ندارد و می‌خواهد از سختی‌هایی که در فصول گذشته متحمل شده بود، درس بگیرد و به دروازه‌بان شماره یک باشگاه در درازمدت تبدیل شود.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بورنموث به رقابت برای جذب رونی ادواردز، مدافع پیتربورو در تابستان امسال، پیوسته است.

* زین‌الدین زیدان گفته که امیدوار است در آینده نزدیک به عرصه مربیگری بازگردد.

سان اسکاتلند:

* باشگاه رنجرز مطمئن است که این هفته عبدالله سیما، مهاجم ملی‌پوش سنگالی را با قراردادی قرضی به مدت یک فصل، جذب خواهد کرد.

کد خبر 669558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.