پاکسازی ۱۴۳ هزار مترمربع از زمین‌های بایر و حاشیه شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: پاکسازی زمین‌های بایر و حاشیه‌های شهر با هدف ایجاد امنیت، ارتقای سطح بهداشت، زیباسازی محیط شهر و جلوگیری از آتش‌سوزی در دستور کار حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری قرار گرفته است.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پاکسازی حدود ۱۴۳ هزار مترمربع از زمین‌های خالی و حاشیه‌ای شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: عملیات تسطیح و پاکسازی زمین‌های خالی دارای پوشش گیاهی در فضاهای شهری و حاشیه‌های سطح شهر در حال انجام است.

وی افزود: این اقدام با هدف ایجاد امنیت، ارتقای سطح بهداشت، زیباسازی محیط شهر و جلوگیری از آتش‌سوزی در دستور کاری حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری در این طرح حدود ۱۴۳ هزار مترمربع شامل ۲۰۰ مکان را در سطح منطقه سه که دارای پوشش گیاهی است، با استفاده از ماشین‌آلات شهرداری پاکسازی و تسطیح می‌کند.

سالاری تصریح کرد: مقرر شد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، زمین‌های خالی و حاشیه‌ای موجود در سطح مناطق یک و دو شهر پاکسازی و تسطیح شود تا بتوانیم از هرگونه بحران و آتش‌سوزی احتمالی جلوگیری کنیم.

کد خبر 669496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.