ایران ۰ (۴) _ یمن ۰ (۲) / پاسپورت بچه‌های ایران برای جام‌جهانی رزرو شد

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از تساوی بدون‌گل مقابل یمن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا، در ضربات پنالتی چهار بر دو به پیروزی رسید و علاوه‌بر صعود به نیمه‌نهایی، به جام‌جهانی هم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و یمن امروز _یک‌شنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۱۷ سال آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت شاگردان حسین عبدی پس از تساوی بدون‌گل مقابل یمن در ۹۰ دقیقه، با نمایش درخشان در ضربات‌پنالتی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، راهی جام‌جهانی جوانان شد.

تقابل تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و یمن در ورزشگاه تاماسات منطقه رانگسیت بسیار سخت و نفس‌گیر دنبال می‌شد و هیچ‌یک از دو تیم نتوانستند توپ را از خط دروازه‌های یکدیگر عبور دهند. عملکرد درخشان بچه‌های ایران باعث شد تا باوجود نمایش بسیار تدافعی یمنی‌ها، بتوانیم در ضربات پنالتی با دقت فراوان حریف را شکست داده و جواز حضور در جام‌جهانی نوجوانان را کسب کنیم.

آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، اسماعیل قلی‌زاده، امیرمحمد رزاقی‌نیا، یعقوب براجعه، کسری طاهری، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی و ابوالفضل ذلیخایی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مصاف امروز مقابل یمن بودند. شاگردان حسین عبدی در مرحله نیمه‌نهایی و برای صعود به فینال باید به‌مصاف برنده بازی ژاپن و استرالیا بروند.

کد خبر 669453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.