ایمن‌سازی مبلمان بوستان‌ها و فضاهای سطح منطقه ۲ اراک

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری برای جابه‌جایی المان تخریب شده انتهای خیابان شهیدان جهان‌پناه، ثابت کردن و افزایش ایستایی المان واقع در تقاطع غیرهمسطح شهیدان رجایی و برش بولت‌های قدیمی و بلااستفاده در پارک چهار سرباز در راستای ایمن‌سازی فضاهای شهری اقدام شد.

علی وفایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چندی پیش ملک ابتدای کوچه حکمت واقع در خیابان شهید رجایی اراک در راستای اجرای پروژه ۲۴ متری تخریب شد و نیروهای منطقه تا زمان اجرای سایر فازهای پروژه به پاکسازی و همسطح‌سازی این محدوده به‌منظور ایجاد نظم شهری پرداخته‌اند.

وی افزود: شهرداری اراک ملک دیگری را در خیابان میرزای شیرازی، حدفاصل خیابان فتح شیاکوه و محله اوحدی تملک کرده که به دلیل قدیمی بودن و در راستای ایمن‌سازی معبر اصلی توسط حوزه اجرایی منطقه دو در حال تخریب است.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک با بیان اینکه دریچه‌های منهول جداول عرضی واقع در خیابان فتح شیاکوه برای تسهیل در لایروبی و تمیز کردن برش و جوشکاری شده است، خاطرنشان کرد: پیرو درخواست‌های مردمی، لکه‌گیری آسفالت کوچه اعتماد واقع در خیابان شریعتی، اجرای آسفالت کوچه سپهدار چهار واقع در کوچه غلامی، لکه‌گیری آسفالت خیابان هپکو خیابان غدیر روبه‌روی رسالت یک، کوچه راست‌گردانی جنب مسجدالزهرا و کوچه سلامت در حوزه اجراییات منطقه انجام شده است.

وفایی‌راد تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان، اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در منطقه در اولویت فعالیت حوزه اجرایی شهرداری است و در این راستا لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های کوی مسکن و بلوار گل‌ها و ترمیم و بهسازی پله‌های پُل روی رودخانه واقع در خیابان شهدای شعبان انجام شده است.

وی گفت: با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری برای جابه‌جایی المان تخریب‌شده انتهای خیابان شهیدان جهان‌پناه، ثابت کردن و افزایش ایستایی المان واقع در تقاطع غیرهمسطح شهیدان رجایی و برش بولت‌های قدیمی و بلااستفاده در پارک چهار سرباز در راستای ایمن‌سازی بوستان‌های سطح منطقه انجام شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک تاکید کرد: جمع‌آوری نیمکت‌های آسیب‌دیده و موانع خطرآفرین در معابر پارک ملت، تعمیر نیمکت‌های چوبی خیابان شهید بهشتی و تعویض و تعمیر تابلوی آسیب‌دیده پارک ملت به علت برخورد خودرو از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 669451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.