عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم تیرماه

در این بسته خبری از ارائه لایحه نوسازی دو هزار تاکسی به شورای شهر تبریز تا پیش‌بینی ۳۹ ایستگاه در مسیر اتوبوس‌های تندروی کرج و آخرین جزئیات از جابه‌جایی آرادکوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ارائه لایحه نوسازی ۲ هزار تاکسی به شورای شهر تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تقدیم لایحه نوسازی ۲ هزار دستگاه تاکسی به شورای شهر، اعلام کرد: در این لایحه تسهیلات ۱۷۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی‌ها و ۳۰۰ میلیون تومانی برای نوسازی خودروهای ون با بهره چهار درصد در نظر گرفته شده است.

جابه‌جایی آرادکوه حتمی است

رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه جا به جایی آرادکوه حتمی است گفت: طرح جامع شهرداری تهران سازمان پسماند را موظف کرده که دو محل جدید برای پردازش زباله و پسماند معرفی کند.

انتقال مشاغل مزاحم و خروج واحدهای آلاینده اولویت مدیریت شهری است

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با تصریح بر ۳۵۵ وظیفه شهرداری، به پنج وظیفه مهمی که بر عهده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بوده، اظهار کرد: تعدد وظایف در این سازمان، تأثیری مستقیم بر زندگی مردم دارد که این سازمان با قدمتی چند دهه تاکنون خدماتی متنوع به شهروندان ارائه داده است.

پیش‌بینی ۳۹ ایستگاه در مسیر اتوبوس‌های تندروی کرج

فرزین فرشاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از راه‌اندازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو در کرج به طول ۳۰ کیلومتر (به صورت رفت و برگشت) خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ برای نیم قرن آینده مؤثر خواهد بود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: برگزاری هرچه باشکوه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ علاوه بر جذب سرمایه گذار می‌تواند باعث جهش توسعه این شهر در نیم قرن آینده شود.

افق طرح جامع شهری رزن به پایان رسیده است

احمد محمدی‌راستی، شهردار رزن اعلام کرد: افق طرح جامع شهری رزن به پایان رسیده است که امیدواریم با هماهنگی راه و شهرسازی مشاور طرح جذب و بازنگری طرح جامع شهر انجام شود.

تدوین طرح جداره سازی چهارراه بازار

علیرضا خاکی، مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر از تدوین طرح مرمت جداره چهارراه بازار قم خبر داد.

راه‌اندازی کارواش مکانیزه در مجتمع تعمیرگاهی «شهید حاج‌قاسم سلیمانی»

محمدباقر سلطانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از راه‌اندازی کارواش مکانیزه در مجتمع تعمیرگاهی «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» خبر داد.

کد خبر 669388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.