بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری اصفهان فراهم شود

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید مدلی را تعریف کند که بر اساس آن از ظرفیت شهروندان استفاده مناسب صورت گیرد، زیرا سرمایه‌گذاران بسیاری هستند که در صورت فراهم‌شدن بسترهای لازم، می‌توانند بر پروژه‌های مختلف اصفهان سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه چهارم تیرماه_ در نطق میان دستور نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم بازآفرینی و بهسازی بافت‌های فرسوده اظهار کرد: اصفهان از میزان قابل توجهی بافت فرسوده برخوردار است که برای بازآفرینی آن باید اقدامات جدی انجام شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در خصوص پروژه‌های شهری افزود: شهرداری باید مدلی را تعریف کند که بر اساس آن از ظرفیت شهروندان استفاده مناسب شود، زیرا سرمایه‌گذاران بسیاری هستند که در صورت فراهم‌شدن بسترهای لازم، می‌توانند در پروژه‌های مختلف اصفهان سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به سبب ایجاد ارتباطات مناسب بین‌المللی شرایط برای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های مشارکتی فراهم است و مدیریت شهری می‌تواند از این ظرفیت بهترین استفاده را ببرد.

کد خبر 669368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.