توسعه فضای سبز غرب تبریز با کاشت ۴۰ هکتاری نهال در اتوبان شهید باکری

شهردار تبریز از اجرای پروژه کاشت ۴۰ هکتاری در مسیر اتوبان شهید باکری خبر داد و گفت: ۵۰ درصد پروژه در فاز نخست و طی ۱۵ روز آینده اجرا و ۵۰ درصد باقی‌مانده نیز در قالب فاز دوم و در فصل پاییز انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار با حضور در محل اجرای پروژه کاشت ۴۰ هکتاری در مسیر اتوبان شهید باکری اظهار کرد: اجرای این پروژه در راستای افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی منظر شهر، کاهش آلودگی هوا و بهبود شرایط زیست‌محیطی است.

وی با بیان اینکه این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد، افزود: ۵۰ درصد پروژه در فاز نخست و طی ۱۵ روز آینده اجرا خواهد شد و گونه‌هایی که بر اساس نظریه کارگروه مربوطه مورد تأیید قرار گرفته است، کاشته خواهد شد، ۵۰ درصد باقی‌مانده نیز در قالب فاز دوم و در فصل پاییز انجام می‌شود.

شهردار تبریز طول مسیر اجرای این پروژه را ۲۸ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حل مشکلات معارضان مسیر و به منظور ایجاد امکان آبیاری از طریق محل ذخیره آب در نزدیکی این مسیر، به‌زودی پروژه کاشت ۴۰ هکتاری در اتوبان شهید باکری انجام خواهد شد.

هوشیار از آبیاری بخشی از این طرح توسعه به صورت آبیاری قطره‌ای طی یک ماه آینده خبر داد.

کد خبر 669356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام، ایکاش فکری هم برای اتصال کنارگذرغربی (شهید باکری) به جاده تبریز-آذرشهر بشود!!! بعد از 10 سال از افتتاح این اتوبان هنوز هیچ اقدامی برای این موضوع نشده....