سعی داریم مجوز حضور در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به‌دست آوریم

"تیم در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارد، تمام بازیکنان یکدل، متحد و هم‌قسم هستند تا نایب‌قهرمانی دوره قبل را حفظ کنیم و در ادامه برای رسیدن به عنوان نخست مسابقات تلاش می‌کنیم تا مجوز حضور در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آوریم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان از دوازدهم تیرماه آغاز خواهد شد که تیم ملی ایران در کنار قزاقستان، هند و کره‌جنوبی در گروه A این رقابت‌ها قرار دارد و در گروه B نیز چین، ژاپن و مغولستان و تایلند حضور دارند. تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران دوشنبه _دوازدهم تیرماه_ از ساعت ۱۱:۳۰ مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرد، سه‌شنبه _سیزدهم تیرماه نیز از ساعت ۱۳، رودرروی قزاقستان به میدان می‌رود و چهارشنبه _چهاردهم تیرماه_ از ساعت ۷:۳۰ به مصاف هند خواهد رفت.

مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها پنجشنبه _پانزدهم تیرماه_ و دیدار فینال شنبه _هفدهم تیرماه_ برگزار خواهد شد. این درحالی است که تیم قهرمان مسابقات سهمیه حضور در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به‌دست خواهد آورد.

خبرنگار ایمنا، با لیلا بریانیان، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در رابطه با مسابقات والیبال نشسته قهرمانی بانوان آسیا گفت‌وگو کرده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

همراه با ۱۲ بازیکن عازم رقابت‌های آسیایی می‌شویم

حدود ۱۹ اردو داشتیم که درحال حاضر نوزدهمین و آخرین اردوی متصل به اعزام را داریم. اردوها با دعوت از ۲۱ بازیکن از برترین‌های مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آغاز شد و در نهایت با ۱۲ بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شویم. در اردوهای ابتدایی هدف تمرکز روی تقویت مهارت‌های فردی بود و به مرور با تلفیق مهارت‌های فردی در کنار تاکتیک و تکنیک تیمی، برای رسیدن به هدف پیش رو کار کردیم.

سعی داریم مجوز حضور در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آوریم

تیم در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارد، تمام بازیکنان یکدل، متحد و هم‌قسم هستند تا نایب‌قهرمانی دوره قبل را حفظ کنیم و در ادامه برای رسیدن به عنوان نخست مسابقات تلاش می‌کنیم تا مجوز حضور در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آوریم. این دوره از مسابقات آسیایی به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود که کشورهای ایران، چین، ژاپن، تایلند، مغولستان، کره جنوبی، هند و قزاقستان در این رقابت‌ها حضور دارند و ما با تیم‌های هند، قزاقستان، کره جنوبی هم‌گروه هستیم.

سعی داریم مجوز حضور در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آوریم

تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران حرف اول را در دنیا می‌زند

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در آسیا بعد از چین عنوان‌دار نایب‌قهرمانی و در جهان دارای جایگاه نهم است. ایران با توجه به پشتوانه قوی والیبال نشسته آقایان که در دنیا حرف اول را می‌زند، جایگاه ویژه‌ای در بین ورزشی‌ها دارد. قصد داریم فعل خواستن را صرف کنیم و مقام اول مسابقات آسیایی را کسب کنیم زیرا سخت و دشوار است، اما دور از دسترس نیست.

نهم تیرماه برای مسابقات آسیایی اعزام می‌شویم

همراه با تیم بانوان، تیم والیبال نشسته آقایان ایران هم برای این رقابت‌ها اعزام می‌شود؛ تیم آقایان ایران قدرت اول دنیا است و این بار با ترکیبی متفاوت و جوان راهی رقابت‌های آسیایی خواهد شد. این تیم سهمیه پارالمپیک را از قبل کسب کرده است و نگرانی خاصی بابت این موضوع ندارد. تیم والیبال نشسته آقایان از طرف کشور قزاقستان برای یک اردوی دوستانه دعوت شده و پنجم تیرماه عازم قزاقستان می‌شود. تیم بانوان نیز نهم تیرماه اعزام خواهد شد. با وجود کمبودها، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین هرماه برای ما اردوهای منظمی را برگزار می‌کند که امیدوارم با بهترین نتیجه بتوانیم پاسخگوی تمام زحمات آنان باشیم.

کد خبر 669346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.