۳۱ اقدام سند تحول دولت در حوزه ایثارگران تبدیل به برنامه عملیاتی شده است

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده، تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی گودرزی در خصوص برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: عمده‌ترین تطبیق فعالیت‌ها و اهداف برنامه عملیاتی با سند تحول دولت مردمی است، یعنی همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده است، تبدیل به برنامه عملیاتی شده و برای آن هدف‌گذاری صورت گرفته است و تمامی اقدامات، راهبردها و تحولات پیش‌بینی شده در سند تحول در برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران عینیت بخشی شده است که این اقدام از مهمترین تحولاتی بود که انجام شد.

وی افزود: دومین تغییر در راستای کیفی‌سازی سند تحول انجام شده است و شاخص‌های ارزیابی اهداف برنامه‌های عملیاتی بنیاد تعیین و تدوین شده است به عنوان نمونه برای ۱۰ هدف کلانی که در برنامه عملیاتی دیده شده است، ۶۷ هدف کمی در برنامه عملیاتی تعریف شده و میزان روند رشد و تحقق اهداف شاخص‌های کیفی، کمی و شاخص‌هایی که قابلیت اندازه‌گیری داشته باشند سنجش می‌شود و روند رشد و تحقق آنها پایش می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های عملیاتی در سال جاری کیفی‌تر شده است، افزود: مدیران استانی در تمام حوزه‌ها نسبت به برنامه عملیاتی اشراف بیشتری پیدا کرده‌اند. انتظار داریم با توجه به تأکید و حمایت سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در مورد اجرای برنامه‌های عملیاتی آثار و برکات این برنامه بیشتر از گذشته مشاهده شود.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: سازمان‌های تابعه بنیاد با ۱۵۷ عنوان برنامه در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ بنیاد مورد توجه بوده و اولین پایش برنامه عملیاتی این سازمان‌ها در اواخر خردادماه انجام می‌شود.

کد خبر 669298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.