الاهلی عربستان به جمع شاگردان مجیدی می‌پیوندد

تیم فوتبال الاهلی عربستان برای آماده‌سازی مسابقات فصل آینده راهی کشور اسلوونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه الاهلی عربستان که برای تقویت تیمش در فصل آینده لیگ حرفه‌ای به‌دنبال جذب ستاره‌های فوتبال دنیا برای رقابت با سایر تیم‌های عربستانی است، قصد دارد به‌منظور آماده‌سازی برای رقابت‌های فصل جدید، اردوی خود را در کشور اسلوونی برگزار کند.

الاهلی این اردو را در یکی از مجموعه‌هایی که میزبان اردوی تیم ملی اسلوونی بود، برگزار خواهد کرد و مسئولان این کمپ منتظر پرداخت‌های مالی این باشگاه برای رزرو و تأیید نهایی هستند. این باشگاه عربستانی تمایل دارد اردوی خود در اسلوونی را در کمپی خوب برگزار کند و مسابقات تدارکاتی با تعدادی از تیم‌هایی که اردوی خود را در این کشور برپا می‌کنند، داشته باشد.

اسلوونی به مقصد چند باشگاه عربی برای اردوی پیش فصل تبدیل شده است و در این بین تیم فوتبال اتحادکلباء با هدایت فرهاد مجیدی نیز اردویی دو هفته‌ای در این کشور خواهد داشت، حتی ممکن است این تیم‌ها با یکدیگر بازی‌های تدارکاتی نیز برگزار کنند.

به گزارش ایمنا، باشگاه الاهلی عربستان که یکی از باقدمت‌ترین باشگاه‌های فوتبال این کشور است، دو فصل پیش در اتفاقی بی‌سابقه و عجیب به لیگ دسته اول سقوط کرد اما موفق شد فصل گذشته با کسب بهترین نتایج عنوان قهرمانی را به‌دست آورد و دوباره به لیگ حرفه‌ای عربستان بازگردد.

کد خبر 669280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.