تشکل‌های مردمی کارهای بر زمین مانده مدیریت شهری را پوشش می‌دهند

رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران با بیان اینکه هدف این ستاد دستیابی به راه‌حل‌های اجرایی برای مسائل متعدد شهری است، گفت: تشکل‌های مردمی نیز کارهای بر زمین مانده مدیریت شهری را پوشش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز _یکشنبه‌چهارم‌تیرماه_ در نشست تشکل‌های تخصصی حوزه پسماند شهر تهران بابیان اینکه امروز مدیریت شهری نیازمند همکاری تشکل‌های مردمی است، اظهار کرد: سازمان‌ها باید قدردان فعالیت تشکل‌های مردمی که زمان، دانش و علم خود را برای شهر وقف کرده‌اند، باشند، چراکه آنها کارهای بر زمین مانده مدیریت شهری را پوشش می‌دهند.

وی افزود: هدف ما در ستاد سمن‌های شهر تهران دستیابی به راه حل‌های اجرایی برای مسائل متعدد شهری است.

عضو شورای ششم شهر تهران گفت: نشست و همایشی برگزار نمی‌کنیم، مگر اینکه به نتیجه برسیم که برگزاری آن برای شهر مثمر خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این نشست برنامه‌های این سازمان، از تشکل‌های مردمی جهت همکاری در اجرای برنامه‌ها در خواست کمک دارند و نمایندگان تشکل‌های مردمی نیز از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تشکل خود صحبت کردند.

علوی گفت: بر اساس برنامه اعلام شده سازمان مدیریت پسماند آمادگی خود را برای رفع بخش‌هایی از مسائل این سازمان اعلام کردند.

رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران تصریح کرد: مقرر شده است تشکل‌های مردمی طرح‌های خود را طی دو هفته آینده به صورت مکتوب از طریق کارگروه تشکل‌های محیط زیست و در تعامل با سازمان پسماند مطرح کنند و عملیاتی شدن آنها پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، در نشست تشکل‌های تخصصی حوزه پسماند شهر تهران، معاونان و مدیران این سازمان، صاحب‌نظران متخصص این حوزه حضور داشتند و نمایندگان بیش از ۳۰ تشکل مردمی مشارکت کردند.

کد خبر 669270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.